English|فارسي  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: دوشنبه ٢٦ آذر ١٣٩٧

نظرسنجی

میزان رضایت دانشجویان، اساتید و کارکنان از خدمات آموزشی دانشگاه

بسیار خوب
خوب
متوسط
ضعیف



  چاپ        ارسال به دوست

به گزارش دکتر کارگری مسئول روابط عمومی حوزه معاونت آموزشی دانشگاه

کارگاه "حل مسئله و خلاقیت در آموزش "

در راستای ارتقای خدمات آموزشی به دانشجویان و همچنین نظر به لزوم آموزش مهارت های لازم در جهت توانمند سازی کارشناسان آموزش ، کارگاه آموزشی فوق در مورخه های  در مورخه های 14 و 15 و نیز 21و22 آبان ماه با حضور کارشناسان آموزش حوزه معاونت های ستاد دانشگاه ،  مراکز آموزشی درمانی  ارومیه ، تمامی دانشکده های شهرستانهای تابعه  در محل سالن مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه با رویکرد مخاطب محوری برگزار گردید.

مهارت حل مسئله فرايندی شناختي،رفتاري و هیجانی  است كه در آن فرد تلاش  مي كند آگاهانه ، منطقی ، تلاش بر و هدفمند راه حل يا شيوه مقابله موثر يا سازگارانه ای برای مسایل زندگی روزمره خویش پیدا کند. حل مسایل فردی و اجتماعی به شیوه ای موثر قبل از هر چیز مستلزم فاصله گرفتن از برخوردهای هیجانی منفی یا مقابله های ناسازگارانه است. ازطرفی خلاقیت در سطح سازمانی یعنی ارایه فکر و طرح نوین برای بهبود و ارتقای کیفیت یا کمیت فعالیت های سازمان مانند افزایش بهره وری ، افزایش تولیدات یا خدمات ، کاهش هزینه ها ، روش بهتر تولیدات یا خدمات ، تولیدات یا خدمات جدید می باشد. مشتری محوری هدف نهایی در سازمان های خلاق بوده که با توجه به نیازمندهای کارکنان و دریافت کنندگان خدمات بویژه دانشجویان ، بدنبال جلب حداکثری رضایت آحاد مردم می باشند.

در این کارگاه چهار روزه ، دکتر کارگری مدرس دوره ، در مورد" آشنایی با مفاهیم مسئله ، شیوه های مقابله مسئله مدار و هیجان مدار ، مراحل حل مسئله و تصمیم گیری ، خلاقیت ، اجزای تفکر خلاق ،  موانع خلاقیت ، خصوصیات افراد خلاق ، روش های تقویت خلاقیت و 12 تکنیک های خلاقیت " آموزش های لازم را ارائه نمودند.

در این کارگاه ، شرکت کنندگان با اجرای کارگروهی ، بحث گروهی ، ایفای نقش و رویکرد مشارکتی به تمرینات لازم مبادرت ورزیدند .

 

 

 

 

 

 


٠٨:٣٠ - 1397/09/06    /    شماره : ٢١٥٣٤    /    تعداد نمایش : ١٣٦



خروج