02:03:41 - 24 مهر 1404

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

معاونت آموزشی
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1404/07/20 - 10:20
  • - تعداد بازدید: 32445
  • - تعداد بازدیدکننده: 18481
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
معاونت آموزشی

اعلام زمان ثبت نام و پذیرش پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال 1404 (جدید)

ثبت نام و پذیرش پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال 1404

 با سلام

احتراماً، ضمن عرض تبریک خدمت پذیرفته شدگان محترم و خانواده های گرامی ایشان، ثبت نام در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود. جهت انجام مرحله اول ثبت نام به صورت اینترنتی بر روی لینک سامانه مدیریت آموزش هماوا کلیک فرمایید و از بخش ثبت نام پذیرفته شدگان با وارد نمودن کد ملی به عنوان شناسه کاربری و رمز عبور اقدام به دریافت شماره دانشجویی فرمایید.

ورود به سامانه هماوا 

سپس، ضمن مطالعه این اطلاعیه با دریافت و تکمیل کلیه فرم ها و مدارک موجود در این اطلاعیه مطابق زمانبندی زیر با در دست داشتن مدارک جهت تائید ثبت نام و تشکیل پرونده دانشجویی مراجعه فرمایید:

آدرس : ارومیه، بلوار رسالت، فلکه جهاد، کوی اورژانس، ستاد دانشگاه علوم پزشک ارومیه، ساختمان ابن سینا

 

عنوان رشته

زمان مراجعه

 

مهندسی بهداشت حرفه ای، مهندسی بهداشت محیط، بهداشت عمومی(ارومیه، بوکان و مهاباد)، بهداشت مدارس (ارومیه)

روز شنبه مورخ 26/07/1404

از ساعت 8 صبح الی 14

مراجعه به ستاد دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

 

تکنولوژی اتاق عمل، رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، فناوری اطلاعات سلامت، مامائی (میاندوآب )

روز یکشنبه مورخ 27/07/1404

از ساعت 8 صبح الی 14

مراجعه به ستاد دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

 

پرستاری (سلماس، میاندوآب، بوکان مهاباد، نقده)

مامائی(ارومیه)

روز دوشنبه مورخ 28/07/1404

از ساعت 8 صبح الی 14

مراجعه به ستاد دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

 

پزشکی نیمسال اول (روزانه، تعهدی و شهریه پرداز) و پزشکی خوی

روز سه شنبه مورخ 29/07/1404

از ساعت 8 صبح الی 14

مراجعه به ستاد دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

پرستاری نیمسال اول و دوم ارومیه

داروسازی (روزانه، تعهدی و شهریه پرداز)

دندانپزشکی (روزانه، تعهدی و شهریه پرداز)

فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی (ارومیه)

روز چهارشنبه مورخ 30/07/1404

از ساعت 8 صبح الی 14

مراجعه به ستاد دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

 

پزشکی نیمسال دوم (روزانه، تعهدی و شهریه پرداز)

فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی (بوکان، میاندوآب)

 

روز شنبه مورخ 03/08/1404

از ساعت 8 صبح الی 14

مراجعه به ستاد دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

 

مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده در معاونت آموزشی

  1. تکمیل و امضای فرم اطلاعات فردی برای تمامی پذیرفته شدگان
  2. تکمیل و امضای فرم ثبت نامی شماره 1 برای تمامی پذیرفته شدگان
  3. تکمیل و امضای فرم ثبت نامی شماره 2 مخصوص پذیرفته شدگان منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران در آزمون سراسری
  4. تکمیل و امضای فرم ثبت نامی شماره 4 مخصوص پذیرفته شدگان مناطق 2 و 3 در آزمون سراسری
  5. تکمیل فرم تعهدنامه رفتار و پوشش حرفه ای برای تمامی پذیرفته شدگان
  6. 6 قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری 
  7. کپی کارت ملی یا رسید ثبت نام کارت هوشمند ملی یک سری (پشت و رو)
  8. کپی شناسنامه (یک سری از تمام صفحات) 
  9. اصل و کپی گواهی پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه – اصل و کپی ریزنمرات دوره دوم متوسطه برای فارغ التحصیلان نظام جدید 6.3.3
  10. اصل و کپی گواهی پایان تحصیلات متوسطه سالی واحدی- اصل و کپی ریزنمرات دوره متوسطه سالی واحدی برای فارغ التحصیلان نظام سالی واحدی
  11. اصل و کپی گواهی پایان تحصیلات پیش دانشگاهی سالی واحدی – اصل و کپی ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی سالی واحدی برای فارغ التحصیلان نظام سالی واحدی 
  12. کد پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی دوره دوم متوسطه، متوسطه سالی واحدی و پیش دانشگاهی سالی واحدی (طبق فرم راهنمای درخواست تاییدیه تحصیلی تکمیل گردد.)
  13. کد پیگیری درخواست سوابق تحصیلی دوره دوم متوسطه، متوسطه سالی واحدی و پیش دانشگاهی سالی واحدی (طبق فرم راهنمای درخواست سوابق تحصیلی تکمیل گردد.)
  14. کد رهگیری درخواست معافیت از سامانه نظام وظیفه https://sakha.epolice.ir/، (برای ورودی های نیمسال اول سال تحصیلی 1404)، دفترچه اعزام بدون مهر غیبت (برای ورودی های نیمسال دوم سال تحصیلی 1404) یا کپی کارت پایان خدمت، کپی کارت معافیت (کفالت ، موارد خاص و ...)
  15.  واریز فیش به مبلغ 2.000.000 ریال معادل دویست هزار تومان(به شماره حساب نزد بانک مرکزی IR580100004001084903022932 با شناسه حساب گروه پزشکی 319084955125100006215253732005 ) جهت صدور کارت دانشجویی چند منظوره

توجه: ضروری می باشد هزینه از بابت کارت دانشجویی به صورت فیش در بانک پرداخت گردد. و هرگونه پرداخت به غیر از فیش بانکی (کارت به کارت و... ) قابل قبول نمی باشد.

16. اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط محل خدمت برای کارمندان دولتی (اعم از آموزش و پرورش و سایر سازمانها و ادارات ) جهت ثبت نام و ادامه تحصیل

* تکمیل فرم شماره 9 مخصوص پذیرفته شدگان کارمند (تمام سازمانها و ادارات) برای ثبت نام و ادامه تحصیل در دانشگاه با مهر و امضاء بالاترین مقام اداری

17. مدرک دیپلم بهیاری برای بهیاران نظام قدیم

18. گواهی دیپلم بهیاری نظام جدید و پیش دانشگاهی برای بهیاران نظام جدید حداکثر تا پایان 1404/06/31  به همراه کد رهگیری استعلام و تاییدیه مدرک از سامانه آموزش و پرورش

19. گواهی سه سال سابقه خدمتی اعم از دولتی و یا غیر دولتی به عنوان بهیار در استان محل خدمت اشتغال با تایید دفتر پرستاری محل خدمت برای بهیاران پذیرفته شده در رشته پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی (در صورت عدم ارائه گواهی سه سال سابقه خدمتی، ثبت نام این دانشجویان امکان پذیر نمی باشد.)

20. واریز مبلغ 150.000.000 میلیون ریال به صورت آنلاین و علی الحساب توسط پذیرفته شدگان شهریه پرداز (نحوه پرداخت در زمان ثبت نام توضیح داده خواهد شد. دانشجویان در زمان ثبت نام، کارت بانکی دارای رمز دوم پویا به همراه داشته باشند.)

21. فرم تعهدات پرداخت شهریه پردیس خودگردان (word)   فرم تعهدات پردیس در قالب فایل PDF

22. چک لیست مدارک مورد نیاز ثبت نام معاونت آموزشی

دانشجویان بومی تعهدی در طول ترم با هماهنگی امور حقوقی و طی اطلاعیه ای که بعدا در این سایت درج خواهد شد، نسبت به ارائه سند تعهد محضری اقدام خواهند کرد.

فرم ها و دستور العمل های ضروری جهت تشکیل پرونده در معاونت فرهنگی و دانشجویی(الزامی)

1-پیام شورای انضباطی به دانشجویان

2-راهنمای فرم ها و توضیحات نحوه تکمیل انواع فرم های معاونت فرهنگی و دانشجویی 1404

3-فرم قوانین سکونت در سرای دانشجویی 1404

4-فرم اظهارنامه انضباطی دانشجو

5-فرم پیش نویس سند تعهدنامه مخصوص بازپرداخت تسهیلات دریافتی از صندوق رفاه 1404

6-فرم ثبت علاقمندی کلاسهای فوق برنامه تربیت بدنی 404

7-فرم ثبت مشخصات دانشجویان ورودی جدید جهت معاونت فرهنگی و دانشجویی

8-فرم خویشاوندی 1404

9-فرم مدیریت مرکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی

10-راهنمای غربالگری سلامت روان ویژه دانشجویان ورودی جدید

11-فراخوان عضویت در مفدا پرینت و تکمیل شود (دریافت فایل PDF)

12-فرم فراخوان عضویت در مدیریت فرهنگی. فوق برنامه قرآن .عترت. نماز (دریافت فایل PDF)

مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده در ستاد شاهد و امور ایثارگران (25 درصد)

1- 2 قطعه عکس ۳*۴ 

2-کپی پشت و رو کارت ملی 

3-کپی شناسنامه یک سری از تمام صفحات

4-کپی کارت ایثارگری خود و یا والدین

5- تکمیل و امضای فرم دانشجویان شاهد و ایثارگر

مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده در حراست دانشگاه (الزامی)

1-2 قطعه عکس ۳*۴ 

2-کپی کارت ملی یک سری پشت و رو

3-کپی شناسنامه یک سری از تمام صفحات

4-کپی پایان خدمت برای دانشجویان دارای کارت پایان خدمت

5-کپی گذرنامه در صورت داشتن گذرنامه

معاونت بهداشتی

کلیه دانشجویان موظف به دانلود فایل معاینه سلامت و مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه سلامت یا خانه بهداشت محل سکونت شان جهت معاینه می باشند و باید در روز ثبت نام فرم معاینه را به همراه بیاورند.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 20779
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب