شرح وظایف مدیریت امور هیات علمی
|
1-تعامل سازنده و مستمر با اعضای محترم هیات علمی |
2- پیگیری امور رفاهی اعضای محترم هیات علمی |
3- بهبود وارتقا فرایندهای مرتبط با اعضای محترم هیات علمی با بررسی و بازنگری آیین نامه ها و دستورالعمل های ذیربط |
4- مدیریت فرایند ارتقا و ترفیع پایه و نیز فرایند خروج از فعالیت تمام وقت جغرافیایی اعضای محترم هیات علمی به طوری که در این فرایند ها وظایف هفتگانه هیئت علمی لحاظ گردند. |
5-نظارت بر راه اندازی و ثبت داده ها در سامانه طبیب و سایر سامانه های مرتبط با امور هیات علمی در راستای هوشمند سازی دانشگاه |
6- تهیه پایگاه اطلاعات از سوابق ارتقا و ترفیع پایه سالیانه اعضای محترم هیات علمی وارائه گزارشات دوره ای به مسئولین دانشگاه و انجام اقدامات پیشگیرانه در رابطه با رکود علمی |
7- پایش عملکرد و نظارت مستمر بر فرایند ارزشیابی کمیت و کیفیت آموزشی اعضای محترم هیات علمی با همکاری مدیریت محترم EDC به گونه ایی که هر شش ماه کارنامه اموزشی در اختیار اعضای محترم هیئت قرار داده شود. |
8- نظارت وکنترل کارشناسانه قرار دادهای حق التدریس اعضای هیات علمی (با همکاری مدیریت محترم امور آموزشی دانشگاه) |
9-نیازسنجی دقیق گروههای اموزشی و هماهنگی کامل با هیات اجرایی جذب دانشگاه (جذب ، تمدید و تبدیل وضعیت متعهدین خدمت ، حق التدریس ها، تبدیل وضعیت استخدامی و...) و ساماندهی وتسریع در امورات مربوط به کارگزینی اعضای محترم هیات علمی |
10- توجه دقیق به کلیه شاخص های مورد نظر در اعتبار بخشی ها |